torek, 19. julij 2011

ŽITNA TABLICA Z OVSENIMI KOSMIČI

Ja, saj vem, tričetrt in še kakšen več se vas je sedaj zmrdnila in naredilo tisto bljak faco. OVES je pa ja za konje in ne ljudi (kot je rekel en star upokojen pediater).


No, meni je ovsena kaša zelo dobra. Poleg tega, da je zdrava, ima veliko vlaknin in baje znižuje holesterol, je tudi nasitna in zadeva, ki se jo lahko kombinira na tisoč in en način, s sadjem, oreščki, mmm - čokolado :-). Meni ena ljubših kombinacij je ovsena kaša, skuhana na mleku, z naribanimi jabolki in cimetom. Za sladilo pa navaden bel sladkor, rjav sladkor ali med. Ali pa porova juha z ovseno kašo, mmmm.

Iskala sem recept za žitne tablice ala frutabela, ki bi jih imela za malico v službi ali ko gremo na izlet z družino ter za tisti prigrizek med potepanjem, ko se otroci odzadaj v avtu derejo, da zdaj so pa res že zelooo lačni in žejni. Seveda najprej sledi tisti bljak obrazek, ki ste ga vi naredili malo prej, potem pa se kmalu sliši le še mlaskanje in še, še mami.

Torej receptov je kar nekaj, preizkusila večino, a nobeden ni bil čisto to, kar sem hotela. Ali je bilo presuho vse skupaj in ni stalo skupaj, ali je bilo presladko, se ni dalo lepo zrezat,.... Na koncu sem naredila eno kombinacijo in prišla do tega recepta:

3 skodelice ovsenih kosmičev
1 skodelica mleka (lahko tudi več, masa mora biti gosta)
pol skodelice moke (lahko belo, črno, ajdovo, po želji)
pol skodelice meda (okoli 2 zvrhani žlici)
1/3 skodelice sladkorja (jaz dam rjavega)
150g margarine ali masla
za okus pa po želji: lahko oreščke (lešniki, orehi, mandlji, sezam...), kokos, dobro se obnese na koščke zdrobljena čokolada, razrezano suho sadje (rozine, brusnice, fige, slive, marelice,...), banane, naribana jabolka,.... nekje do 100g bi moralo biti dovolj.

Margarino stopim v mleku, dodam vse ostale sestavine in dobro premešem. Masa mora biti gosta, a ne suha.
Pekač: nekje za 3/4 navadnega pekača pride tega, jaz dam v enega manjšega, ki ima nekoliko višji rob.
Pekač obložim s peki papirjem in maso poravnam. V pečico na 170 stopinj za okoli 20 minut. Še vroče narežem na koščke in potem počasi zobljem, vsakič ko pridem mimo :-).

Ni komentarjev:

Objavite komentar